Förlåt!!!!

2008-11-02 @ 09:35:50
Hejsan!
Städade ju som sakt igår,sen övningskörde jag med pappa,var på torget och handlade present till Mia(Isabelles mamma)
Skall ju bo där hela nästa helg.Ska bli kul :)
Resten som hände under gårdagen är inte värt att nämna,allt blev bara fel helt enkelt!
Alla kan vi göra misstag ibland,men vissa har svårt att förlåta dem.

Nu skall jag iväg och övningsköra med pappa,sen blir det iväg
till Gamlestadshallen för att ha marschträning med Göta Lejon!

P.S
Olofsson om du ser detta så vill jag att du skall veta att
Jag kan inte ändra på något som hände igår,det ända jag kan göra är att be om förlåtelse.
Är verkligen jätte ledsen!

Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -