Farsdag

2008-11-09 @ 12:41:46
Hej!
Alla som var hemma hos Christel var ursnygga!!Me like you gils.
Jag,Malin,Hedvig,Amanda och bella gjorde iordning oss hemma hos Bella som planerat efter en mysig stund i stan med bla thaimat på Nellys.
Amanda var utklädd till Rudolf med röda mulen,Malin skolflicka,Hedvig 80tals party brud,Bella Tingeling och jag Pocahontas/Indian.

Mia körde oss sedan till busen,väl på bussen fick alla medresenärerna ett gott skratta.Gu va dom skrattade åt oss.
Väl hemma hos Christel möttes vi av en Mumie i dörröppningen,Christel hade lindat in sig i 15st bandage haha ända problemet var att hon hade lite svårt att gå på toa.
Vi fick hemliga uppdrag några av oss som vi skulle utföra under kvällen.
hade att jag skullepresentara mig så här: Hej,Johanna 910108 Florist.
Lite pinsamt..
Det var en rolig kväll meed många skratt.
Bella och jag fick åka hem tillsammans med Anneli så vi slapp ta bussen tillbaka hem.Verkligen jätte snällt!
Vi tittade en stund på tv innan vi bestämde oss för att gå och lägga oss.

Nu skall vi snart åka till Falkenberg,till bellas farmor för att äta middag.
Sen vid halv 7 skall jag,bella,Filip och Peter gå på nya Bond filmen
som Peter fick i farsdag present.
Ska bli roligt.

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Postat av: Hedvig

Glöm mig gör det.

2008-11-09 @ 18:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -