Party :)

2008-12-21 @ 22:23:08
Hejsan!!
Igår kväll var det dags för Emmas och Malins fest i Kungsbacka nästan alla i klassen var där,vi hade det lika trevligt som vanligt :) Men jag åkte hem tidigare eftersom jag fortfarande e så himmla förskyld..Orkar faan inte göra någonting,bara går runt och snorar hela dagarna och det e ju bara så skoj!!NOT*



Idag har jag och Sebbe delat ut kompost påser i hela området det tog exakt 2 timmar å 20 min.Som tur va var det inte lika dåligt väder som igår,idag var det i allafall uppehåll fast det blåste lite grann.Fast inte alls som igår,då blåste man ju bort..Sen så tittade vi på film :)
På kvällen bar det av till kyrkan för att titta på årets Julkonsert,det va jätte bra!
Nu håller jag på att städa mitt rum och mamma å pappa sitter nere och slår in presenter..

Puss Johanna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -