Matte Nationellt

2008-12-03 @ 18:16:05

Idag hade vi Matte nationellt i skolan,det gick ganska bra tror jag.Vi fick även reda på föraa Matte provet jag var bara 2 poäng från VG,surt..Fick också resultatet på Engelska nationella resultatet på läs och lyssna delen där jag fick VG är överlycklig!!Nu är jag i skolan och har körkorts teori med tjejerna.


Efter teorin var det hem för att slänga i sig lite mat för att sedan hänga med och bowla i Falkenberg med bla Amanda å Mathilda :) Faton,Ticci å Edon kom dit och tittade på när jag förlorade,haha jag e seriöst sämst på att bowla!!Nu skall jag skriva en dokumentation.Skall väll bli sådärr kul men men måste man så måste man..
Pusss Johanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

johannajh -